Welcome 2016


Assalamualaikum & hye silent readers. Selamat Tahun Baru 2016 kepada semua hamba-hamba Allah di seluruh dunia. So? U'alls dah ada azam tahun baru? Azam LN macam biasa lah, memenuhi azam tahun-tahun sebelum ni lah sebab azam LN tahun sebelum ni pon tak semua ditunaikan lagi. Untuk tahun 2016 LN harap Negara kita Malaysia makin Aman & Tenteram. Semoga tahun ini LN akan rajin update blog. Fi Hifzillah semua.

jemput add, follow & like
twitter: @lelanurjati
instagram: @lelanurjati
google +: lela nurjati


#fyi : my new nickname LN

Majlis Perkahwinan My Friend

Assalamualaikum silent readers. Lately ni ramai orang yang berkahwin kan? Almaklumlah, cuti sekolah kan semua pakat dok kahwin time2 macam ni. Baru2 ni aku attend majlis perkahwinan kawan aku. Kawan yang sangat rapat jugaklah dengan aku. Dialah kawan aku time kitorang practical kat DEMC & PSH Melaka. Bila banyak dapat kad kahwin ni tetiba rasa macam dah tua pulak aku ni. Tahniah kakak Madiha, akhirnya bersatu jugak kau dengan abiyy. Macam biasa biar gambar menceritakan segalanya.

Bunga time nikah ni cantik. Aku suka giler bunga warna putih. 'Ehemm, bakal suami sila tahu apa kesukaan aku ye.' Time ni bakal pengantin nervous sangat sampai bunga pon suruh orang pegang.

Before jadi isteri orang. You look so beautifull sis. Tapi kau suka buat muka buruk bila bergambar ngan i..menciii

Ok, nilah kawan2 yang paling aku rapat and ngam bila dalam kelas. Korang banyak membantu aku dalam pelanjaran. Hopefully kita tak berkawan sampai sini je k. Sorang dah jadi wife. Doakan untuk kitorang jugak ye kak.

Selfie dengan pengantin je lah yang aku mampu.

Menunggu bakal suami dok sebelah. Ambil berkat orang kata. *padahal merajuk tak dapat bergambar dengan pengantin*

Nah aku belanja gambar pengantin atas pelamin. So cweet..


jemput add, follow & like
twitter: @lelanurjati
instagram: @lelanurjati
google +: lela nurjati

Makan Di Zawara Coffee

Assalamualaikum semua. So harini aku nak share tentang tempat lepak dan makan yang bagi aku best di bangi sentral. Disebabkan aku dah lepak sini hampir 3 kali dan mungkin akan lebih so aku semangat sikit nak share. Acctually entry ni sebenarnya dah basi, dah berapa bulan aku tak publish. Oke, u'alls pernah dengar tak Zawara Coffee? Yes! Zawara Coffee. Zawara seperti yang u'alls tahu adalah butik kan? Yes! aku pun tahu Butik Zawara je lah. Tapi aku yakin ramai yang dah tahu dan ramai yang pernah minum, makan and lepak-lepak dekat sini kan? Sebab cafe ni sedang meningkat naik jugak lah. For me, tempat ni sesuai untuk lepak-lepak sebab menu dekat sini tak heavy sangat bagi aku, just nice to kalau u'alls nak lepak sambil makan-makan. Harga makanan & minuman kat sini pun boleh tahan. Masih mampu lagilah. Kalau u'alls baru first time datang sini, u'alls better pilih menu yang ada tanda like.
hari pertama dengan my bestfriend
kali kedua pon dengan my bestfriend jugak..

and kali ketiga pada hari yang sama aku pegi ngan adik beradik aku..kakak aku teringin nak makan dia punya churros but hot selling kan? habis cepat lah..





lepas korang order kat kaunter, dia akan bagi benda tu, aku tak tahu lah nak panggil ape..tapi benda tu akan berbunyi bila makanan korang dah siap..

Graduation Day!

Assalamualaikum silent readers. I'm very sorry because lately ni aku sangat-sangat busy *sebenarnya takde lah busy sangat-sangat cuma aku takde idea langsung nak menaip. So aku dicided untuk create an entry pasal my graduation day. Excited gila aku kali ni. Syukur habis jugak diploma aku.
macam biasa, biar gambar menceritakan segalanya.
Yeah..i dah grad..alhamdulillah syukur..
pre-convo konon-konon. baru dapat jubah terus ajak ambil gambar.








my hero..

kalau dah ada hero mesti ada heroin nya kan? yes this is my hero's

my sister yang bawa aku pergi unisel bestari jaya.

my sister. kita habis belajar sama-sama tapi aku yang grad dulu.


sebelum masuk dewan. ketaq lutut ceq..

after naik pentas. rasa nak naik banyak kali pulak.

lecturer yang hadir..

my partner in crime. akhirnya kita grad sama-sama jugak kan.

percubaan melompat kali pertama.

dan percubaan kedua..tapi kenapa kau pandang macam tu mar?
Alhamdulillah, tamat sudah diploma aku. lepas ni insyaAllah aku nak sambung belajar lagi.




#7 Wordless Friday

Assalamualaikum silent readers..hari ni hari jumaat.. "Yaumul Jum'ah Sayyidul Ayyam"
Hari jumaat itu adalah penghulu segala hari.
Semoga Jumaat ini menjadikan kita hamba Allah yang banyak berselawat ke atas junjungan Nabi s.a.w.
So hari jumaat macam biasa aku akan post satu gambar @ quote untuk tatapan u'alls..



jemput add, follow & like
twitter: @lelanurjati
instagram: @lelanurjati
google +: lela nurjati