WEDDING | EZZATI BAKAR

05 Febuary 2017 | Assalamualaikum & hye u'alls. Entry kali ni LN tahu sedikit basi kalau u'alls perasan tarikh yang LN letak tu. Tapi takpe, memandangkan LN ni happy sangat bila kawan-kawan dah tamatkan zaman bujang, LN tetap nak share gambar hari bahagia kawan LN.

Kali ni, kawan dari tadika pulak dah bertukar status. Happy sangat sampai tak terkata. Orang lain yang kahwin LN pulak yang terlebih happy.

Dia kawan LN yang first time ajak LN keluar jalan. Untuk pengetahuan u'alls, LN ni seorang gadis yang susah nak keluar dengan kawan-kawan sebab ayah LN sangat strict kalau anak-anak perempuan dia nak keluar dengan kawan-kawan. Biasalah kalau bapa yang sayang anak ni, tapi ada baiknya juga sebab kadang-kadang kawan baik pon sanggup tikam belakang hanya kerana perkara kecil pon. But, LN ni seorang yang pandai memujuk ayah, kalau nak keluar jalan-jalan dengan kawan LN minta izin ayah dulu. Kalau ayah bagi, LN pergi. Kalau ayah tak bagi or macam lambat je nak jawab boleh ke tidak maksudnya LN tak boleh pergi lah, kalau nak pergi jugak mesti ada something yang akan berlaku. Jeng..Jeng..Jeng, takutkan? Sebab tu kita sebagai anak kena meyakinkan ayah yang kita pandai jaga diri.

Ok, back to tajuk entry. Kali ni LN pergi majlis nikah dan majlis perkahwinan dia. Dia buat asing.  majlis nikah pada 04 Febuary 2017 di MASJID TUANKU MIZAN ZAINAL ABIDIN atau boleh dikenali dengan Masjid Besi dan majlis perkahwinan dia buat pada 05 August 2017 di rumahnya. Dah kata kawan kan? so LN pergi kedua-dua majlis. LN share sedikit gambar dibawah ye..

jumpa kawan-kawan dari sekolah tadika..time-time kenduri ni lah dapat merapatkan lagi silatturahim

jodoh my bestfriend with orang penang.. Alhamdulillah, so happy for you zati..


lastly LN pi keluar dengan kakak ke Mid Valley. LN pergi tukar duit, makan 4finger dan shopping sikit.
follow & like
twitter: @lelanurjati
instagram: @lelanurjati
google +: lela nurjati

1 comment:

Jangan segan silu, silalah komen di ruangan ini..tq