Graduation Day!

Assalamualaikum silent readers. I'm very sorry because lately ni aku sangat-sangat busy *sebenarnya takde lah busy sangat-sangat cuma aku takde idea langsung nak menaip. So aku dicided untuk create an entry pasal my graduation day. Excited gila aku kali ni. Syukur habis jugak diploma aku.
macam biasa, biar gambar menceritakan segalanya.
Yeah..i dah grad..alhamdulillah syukur..
pre-convo konon-konon. baru dapat jubah terus ajak ambil gambar.








my hero..

kalau dah ada hero mesti ada heroin nya kan? yes this is my hero's

my sister yang bawa aku pergi unisel bestari jaya.

my sister. kita habis belajar sama-sama tapi aku yang grad dulu.


sebelum masuk dewan. ketaq lutut ceq..

after naik pentas. rasa nak naik banyak kali pulak.

lecturer yang hadir..

my partner in crime. akhirnya kita grad sama-sama jugak kan.

percubaan melompat kali pertama.

dan percubaan kedua..tapi kenapa kau pandang macam tu mar?
Alhamdulillah, tamat sudah diploma aku. lepas ni insyaAllah aku nak sambung belajar lagi.




No comments:

Post a Comment

Jangan segan silu, silalah komen di ruangan ini..tq