Luahan Hati..

assalamualaikum..


entry kali nie melibatkan hati dan perasaan..hahaha
aku dilahirkan dgn keluarga yang sederhana..*poyo sikit mukadimahnye..
aku tak ramai kawan n tak ramai sahabat...*sama lah tuh kan..
bila aku dapat kawan...aku selalu mensiasiakan dorang...
b'coz aku da bnyk kali terkena ngan manusia yang digelar KAWAN!!
aku bukanlah ta nak jaga hati mereka...
tapi dorang yg ta nak jge hati aku..
aku biarkan je lah..
daripada aku sakit hati,,lebih baik aku berdiamkan diri..
aku tak de masalah pape kat korang..
aku tade ape2 yang tak puas hati kat korang..
korang pown tde salah pape kat aku..
aku tak penah pikir aku PERFECT n ta pnah wat salah...
aku tak mintak kau sanjung aku bak puteri or princess or whatever lah kan..
at least korang hormat lah aku as your FRIENDS..
n aku ley hormat korang..
so tolong lah korang paham aku..
n aku akan try untuk paham korang...
itu jer aku mintak...
oke,,aku mintak maaf..korang je btol...aku SALAH..
aku tak pnah jge hati korang kan???
aku selalu buat muka kat korang kan??*aku memang suka wat muka...HAKIKAT!!
korang terase kan???
time korang terase aku tak pnah pikir un..
aku slalu sakit un aty korang,,,
aku tak mintax maf??
kalo korang rase..
sorry...
kite mintak maaf cgt3 kat korang...
seriously mybe semua tuh salah kte...
korang tak slah ape pown...
kte mengaku yang kita silap...


"HAKIKAT yang korang perlu tahu...
kte memang suka merajuk,,kadang2 pentingkan diri sendiri,,buat muka if terasa..."

kita mintak maaf cgt3 kat korang...
mybe korang belum paham kte nye perangai...
IKHLAS DARI HATI..
kte minta maaf
hope korang ikhlas berkawan ngan kte...


NOTE:If you want to be my friends..
you should accept my lack ..
my behavior is my true self ..

1 comment:

Jangan segan silu, silalah komen di ruangan ini..tq